Den som väntar på nått' gott!

Heeej!

Ser att ni tydligen inte vill att jag tar bort bloggen,
så jag antar väl att jag får acceptera det så länge,
så får vi se om det rullar på...

Har just klippt ner mina naglar skit-kort, pågrund av att
tre stycken naglar bröts jättelångt ner igår (?), och hatar
att ha olika längd på naglarna, så jag gjorde något åt det.

Man detta kan ju faktiskt vara något bra också?

För det första så kommer de vara starkare och friskare när
de växer ut sen igen, och nu kan jag ju visa designers
för kort-korta naglar? Happy?

Blir nog dessa!


(Mina naglar är ännu kortare än sådär)

Kommentarer
Postat av: saggos

gud vilka fina naglar! Hur gjorde du dem?

2011-09-18 @ 18:47:35
URL: http://saggos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0