~Sweet things~

Hej hörni!

Här kommer lite bilder på naglarna jag gjorde igår. :)
Ja...vad finns det mer att säga?
Godsaker på naglar!





Tyckte att det blev bra, men en grej som jag är riktigt frustrerad över,
är att när jag vaknade imorse så såg jag att det hade blivit massvis med hack i lacket,
ni vet när det ser ut som man tryckt ner en nagel...
Men samtidigt så vet jag ju varför.
Det är ju för att det var så tunt lack så jag fick ta flera lager,
och då blir det så tjockt att det är lätt att det blir "hack" om man kommer åt något...

Detta var min inspiration:


- Vad tycker ni då?


Kommentarer
Postat av: carin ♥

herre gud va fina! 8O

2011-03-23 @ 19:05:28
URL: http://carinofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0