Alla mina nagellack

Hej hörni!

Tänkte att ni skulle få sen alla mina nagellack nu! :)
Vill bara säga att jag nästan alltid slänger något nagellack
varje gång jag ska måla naglarna,
för jag lyckas alltid hitta något gammalt eller kletigt vilket jag hatar...
Så ni tycker förmodligen att det inte är så supermånga lack, det tycker då inte jag!

Ps! Tror inte jag behöver skriva va dom heter,
det syns nog på bilderna... ;)

















Får allt tillsammans till 62 lack (om jag räknar med nagel-akrylfärgerna).


Här förvarar jag allt:






Ställ frågor nu för sjutton!!
Fråga allt mellan himmel och jord!

Nu: Halv 8 hos mig!

Kommentarer
Postat av: Emelie - Crazynails

Vad gullig låda!!! Nu har jag oockså lust att förvara de så :O Vart har du köpt dina Peggy Sage lack :D Från internet eller?

2011-03-09 @ 18:04:18
URL: http://crazynails.blogg.se/
Postat av: carin ♥

slänger?! :'o Skicka ner dom till mig så kan man kanske lösa de på nått sätt xD Jag brukar använda även om det nästan inte går xD

2011-03-09 @ 19:18:30
URL: http://carinofc.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej !



vart köper du dina nagellack som har långa och smala borstar? du är verkligen jätte duktig på att måla naglarna !

blir jätte glaad för svar :D

2011-07-01 @ 14:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0