Svar på två frågor:

Hej alla!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt dåliga uppdaterande,
och jag har inte särkilt mycket att skylla på heller..
Inte haft något att skriva om?

Tänkte i alla fall svara på två frågor som jag fick för ganska så länge sen,
fast som jag glömt bort att svara på.. ;)




Anonym: Du det vet jag faktiskt inte, bilden är inspiration som jag själv hittat på Google.
Så jag antar att det gäller att använda tunna penseldrag och vara kreativ antar jag. :)
Tack för din fråga Mr/Mrs Anonym! ;)

Carin: Sökte på nåt med naglar på Google, och då ploppade denna bild upp,
vilket gav mig inspiration. Denna design var tyvärr lite för svår för mig,
har nämligen inte sådär tunna verktyg. Tack för din fråga Carin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0