Helsingborg!

Hej allihopa!

Imorgon ca kl. 06.00 (Mmm,sovaaa!) bär det iväg ner till Helsingborg!
Ska vara där i en vecka, och sedan kanske vi även
stannar ett par dagar i Göteborg också!
(Och hoppas även att vi sticker in på Liseberg såklart!)

Vi har ca 65 mil att åka, men det kommer nog gå fort tror jag!
Kolla mina vackra markeringar på kartan för att se på ett ungefär
vart vi börjar och slutar våran långa bilåkningsfärd! (Wierd ord..)



Detta betyder nog att det inte blir någon bloggning när jag är borta!
Eller vi kanske har internet där nere ibland, men då får vi se hur det blir!

Hoppas ni har en fortsatt trevlig semester...för det ska jag ha!
Puss♥

Kommentarer
Postat av: Mikaelarosales.blogg.se

bor du i borlänge?

2011-07-28 @ 22:51:17
URL: http://mikaelarosales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0