Leopardnaglarna! - steg för steg!

Hej alla!

Sa ju att jag nog skulle göra lite ändringar på de "vinnande"
leopardnaglarna som röstades fram! Det som blev skillnaden
var att jag nu gjorde en design med varma färger och en med
kalla färger. Man kan ju alltså använda sig av vilka färger man vill!
Sen gjorde jag bara ränderna lite sneare, och liite med toning. :)

Säg gärna vad ni tycker!

Börja alltid med base-coat.
1.  Börja med den mörkaste av färgerna som du tänkt använda.
Gör ränderna i vilken vinkel du vill!



2. Nu tar du en annan färg, snäppet ljusare! Nu är det upp till var och än om
man väljer att tona ut färgen så att de går ihop bättre,
eller om man inte gör det. Jag gjorde det inte.


3. Ta tredje färgen, snäppet ljusare, och gör samma sak!


4. Fjärde färgen..



5
. Och sist men inte minst, så tog jag vit färg längst upp som sista rand,
och sedan la jag till leopardfläckarna från högra hörnet längst ner (typ),
till vänstra hörnet högst upp! Avsluta alltid med Top-coat.


KLART!


Här ser ni även samma variant fast med blåa nyanser!





Kommentarer
Postat av: Hanna

Du tar inte bort det kladdet som är på sidorna? :)

2011-08-13 @ 10:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0